A Google segítheti ki a Netflixet reklámfronton

A jelentések szerint az NBCUniversal vagy a Google lehet majd a reklámokkal támogatott Netflix-előfizetések kulcspartnere.

A The Wall Street Journal napokban közreadott jelentése szerint a Comcast alá tartozó NBCUniversal vagy a Google segíthet majd a Netflixnek abban, hogy reklámokkal támogatott előfizetői csomagot indítson.

Előbbi a Freewheel segítségével adna technológiát a reklámok megjelenítéséhez, valamint a reklámok értékesítését is vállalnák az USA-ban és Európában.

A Google eközben már most is a Netflix partnere, és állítólag exkluzív üzletet szeretne kötni.

A Netflix szorult helyzetén nem segít az elhúzódó ukrajnai helyzet, az információ és maga a médiaszenzáció, befektetői aggodalom, amely szerint a streaming előtt mégsem áll határtalanul fényes, állandó növekedést mutató jövő.

A reklámokkal tűzdelt Netflix-előfizetés állítólag még idén elindulhat, a tervezettnél hamarabb.

Azóta történt

Előzmények