Kis újítás a Gmailben

Itamar Gilad, a Gmail termékmenedzsere jelentette be nemrég a hivatalos blogban, hogy megújították a levelezőszolgáltatás beérkező leveleket kezelő részét: mostantól külön csoportokba, külön fülekre lehet csoportosítani téma szerint a leveleket (fontos, közösségi, reklám, értesítések).

A változtatás mind az asztali, mind a mobilos alkalmazásnál életbe lép. A szervező kezelése, testre szabása természetesen igen egyszerű: a felhasználó az adott fülre húzza a levelet, és ettől kezdve attól a feladótól a levelek mindig abba a dobozba kerülnek. A szolgáltatás ki is kapcsolható.

Az új felületű Gmailt fokozatosan aktiválják a következő hetekben.

Azóta történt

  • Levélben küld reklámot a Google

    A májusban megújult Gmail felhasználói arról számolnak be, hogy a Google egyenesen a postafiókjukba küld kéretlen promóciós leveleket.

Előzmények