Vevőket, partnereket keresett a Freesoft a CeBIT-en

Három új termékét vitte el az idei CeBIT-re a Freesoft Rt. mobilitás üzletága - tudta meg a Napi Gazdaság Orosz Mihálytól a vállalat mobilitás üzletágának igazgatójától. Az elmúlt években szinte észrevétlenül óriási piaccá nőtte ki magát a telefon-csengőhangok, a kijelző-háttérképek, a videók, a Java-játékok stb. forgalmazása. A Freesoft Mobil Média Portálja olyan mobiltartalom-kezelő rendszert nyújt ehhez, amely egységes rendszerben kínálja a tartalomkészítés és -értékesítés lehetőségét, kiegészítve ezt az online, wapos, sms-es fizetési megoldásokkal.

A másik termék, a Mobil Üzleti Portál segítségével egyetlen rendszeren át integrálhatók a vállalati informatikai hálózatok és a cégek dolgozóinál lévő zsebtelefonok, pocket PC-k, kézi számítógépek.

Végül a Mobil Promóció sms-küldéssel, sms-falakkal, webes, wapos megoldásokkal kombinált mobilpromóciós technológiát kínál, amellyel a mobilosok millióival kommunikálhatnak a zsebtelefonokon keresztül a reklámozók. E termékei használatát ASP-ként (alkalmazásszolgáltatóként) is értékesíti a Freesoft, így ehhez nem csupán vevőket, hanem együttműködő partnereket is keresett a CeBIT-en.

Azóta történt

Előzmények