Tizenkétmillió folyt be a segélyvonalon

A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ma közös közleményben köszönte meg azoknak a segítségét, akik az 1749-es segélyvonalon adományokat ajánlottak fel az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáihoz. A négy távközlési szolgáltató felhívására április 27. és május 15. között – kevesebb mint 3 hét alatt – közel hatvanezer hívás és üzenet révén 11 800 000 forint gyűlt össze. Az összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jut el a rászorulókhoz.

Akárcsak januárban – a délkelet-ázsiai cunami áldozatainak támogatására indított kezdeményezés során –, ezúttal is az 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy sms elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a szolgáltatók ügyfelei a károsultak megsegítéséhez.

Azóta történt

Előzmények