A Viber is elindította nyilvános fiókszolgáltatását, amit kifejezetten üzleti ügyfeleknek (boltoknak és márkaképviseleteknek) hozott létre hasonló módon, ahogy azt a Facebook csinálja a Messengerben és a WhatsAppban.
A 800 milliós ügyfélbázissal rendelkező csevegőszoftver japán tulajdonosa bejelentette, hogy induláskor mintegy ezer vállalati profillal nyitottak, olyan nagy nevekkel mint a The Weather Channel, vagy a Yandex. A felhasználók információkat kérhetnek, akciókról kaphatnak tájékoztatást, illetve hamarosan elindul az ügyfélszolgálati modul is.
A TechCrunch úgy tudja, hogy a Viber API-t 10-15 népszerű CRM rendszerbe integrálják novemberben, ezzel megkönnyítve a vállalatok számára a kapcsolattartást ügyfeleikkel. A nyilvános fiókokkal megnyílik a lehetőség a chatbotok előtt is, ezeket a Viber önmaga nem fogja fejleszteni, a tulajdonos a skálázható API tökéletesítésére fókuszál.
A Viberben eddig a 2014-ben indított nyilvános chatet használták a hirdetők arra, hogy beszélgetést kezdeményezzenek az érdeklődőkkel, bár a funkciót főleg hírességekkel kapcsolatos információszerzésre találta alkalmasnak a közösség.