Ön dönt: iszik, vagy kattint!

(Infobulvár) A britek közel fele (43 százalék) vásárolt már úgy az interneten, hogy előtte komolyabb mennyiségű alkoholt fogyasztott, különösen karácsony közeledtével történik ez meg – állítja a Kelkoo ár-összehasonlító oldal friss felmérése.

A kutatás megerősítette azt az ismert tényt, hogy Nagy-Britanniában az online vásárlás már a mindennapok része, napi elfoglaltság, és ha a fogyasztók kissé mélyebben néznek a pohár fenekére, akkor hajlamosak időtöltésül netes boltokat meglátogatni, és kapatos állapotban többet is költenek, mint józanul tennék (bár az is megesik – 9 százalék –, hogy rendelés közben elalszanak, vagy olyan részegek, hogy nem képesek a képernyőre fókuszálni vagy a billentyűzetet kezelni – 13 százalék). A megkérdezettek 14 százaléka ugyanakkor elismerte, hogy ha józan, soha nem vette volna meg az adott terméket – egy részük a kiszállítás után vissza is küldi az árut.

A spicces állapotban történő vásárláskor a legnépszerűbb árucikkek a ruhák, a cipők, a DVD-k, a könyvek, a videojátékok, a technológiai cikkek és a fehérneműk. A legtöbb piás rendelést éjjel 11 és hajnali 1 között adják le, egyötödüket pedig hajnalban, reggel ötig. A legaktívabb ivás utáni vásárlók a skótok.

A felmérés adatait kiterjesztve a Kelkoo azt állítja, hogy idén a britek már 5,2 milliárd fontot költöttek el az internetes boltokban néhány pohár legurítása után.

Előzmények