Mobilos egyérintéses fizetési megoldást indított a Telenor

A Budapest Bankkal együttműködve kezdték meg a Telenor MobilPass bevezetését, az ügyfelek telefonjukat használhatják bankkártya helyett.

Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás, jelentette be a vállalat a Budapest Bankkal közösen szerdán. Az új szolgáltatás Telenor MobilPass néven jelenik meg a kínálatban, ezzel 83 ezer hazai üzletben, illetve külföldön is fizethetnek a társaság ügyfelei mobiljukkal.

A megoldás használatához androidos, NFC-képes telefonra és NFC-képes SIM kártyára van szükség - közölte a Telenor. A MobilPass igénybevételéhez nem szükséges banki ügyintézés, a mobilszolgáltató kijelölt ügyfélszolgálatain minden szükséges előkészületet meg lehet tenni abban az esetben, ha egyébként a Budapest Banknál vezet számlát az ügyfél.

A szolgáltatás havidíja bruttó 490 forint, amit az első három hónapban elenged a Telenor, ezzel is ösztönözve a kipróbálásra. A Budapest Bank ezer forintot ad a felhasználóknak, hogy azonnal kipróbálhassák a szolgáltatást. A MobilPass igénylése számlanyitási díjjal nem jár, a tranzakciókról díjmentes SMS-értesítést kapnak a fogyasztók.

A Budapest Bank ügyfelei – feltéve, hogy a Telenor ügyfelei is egyben – hamarosan a bank öt fiókjában is megrendelhetik a bank mobilfizetési szolgáltatását. A bankfiókokban szükség esetén NFC-képes SIM-kártyát is lehet igényelni, így az ügyfeleknek elegendő az egyik szolgáltatót felkeresniük a teljes körű ügyintézéshez.

A Telenor megoldása nem előzmények nélküli, a Telekom az OTP Bankkal együttműködve három éve már tesztelni kezdte, két éve pedig élesben is bevetette a MobilTárcát, amihez szintén speciális SIM kártya kellett. A kezdeményezés április elsejével szűnt meg.

Azóta történt

Előzmények