A távközlési cég közleménye szerint a 2006-os esztendő a T-Mobile eddigi legsikeresebb éve volt, ugyanis a szolgáltató az üzleti tervben foglaltak teljesítésén túl biztosan megőrizte piacvezető pozícióját és innovációs elsőségét.
A háromszereplős magyarországi mobilpiacon az évek óta stabilan legnagyobb részt birtokoló vállalat a forgalmazott SIM-kártyák száma alapján (ez az adat – a Nemzeti Hírközlési Hatóság definíciója alapján – azokat a SIM-kártyákat tartalmazza, amelyekkel az elmúlt három hónapban hívást indítottak vagy fogadtak, illetve sms-t küldtek – forgalmazásnak minősül a külföldi hívásindítás és -fogadás, valamint az adatforgalom is) 2006-ban 262 000 új ügyféllel a legnagyobb növekedést könyvelhette el. Az inaktív, tehát legalább három hónapja nem használt SIM-kártyák száma és aránya is tovább csökkent: az 5,07 százalékos arány a hazai mobilpiacon a legkisebbnek számít.
A vállalat beszámolója szerint a kitűzött üzleti terv teljesítését a felhasználói aktivitás – így az internethasználat növekedése, az integrált termékek bevezetésének kedvező fogadtatása, a mobilvásárlás, a multimédiás szolgáltatások (MMS, videotelefon, mobil tévézés) iránti növekvő érdeklődés – mellett az egységes T-Pont hálózat kialakítása is jelentős mértékben segítette. Példaként megemlítik, hogy a tavalyi évben a T-Mobile ügyfelei 800 000 alkalommal vásároltak valamilyen terméket vagy szolgáltatást mobiltelefonjukkal, és jelentős arányban nőtt a web’n’walkkal mobilon internetező előfizetők száma is.
Ahogyan a világtendencia is mutatja, az ügyfélszám növekedésében egyre meghatározóbb szerepet játszik az adatátvitel, hiszen az új előfizetések jelentős része a mobilinternethez kapcsolódik. A T-Mobile 2006-ban az előző év végéhez képest 55 százalékkal növelte internet-előfizetőinek számát. A mobilinternetet és a mobil adatátvitelt a következő évek szempontjából meghatározónak tartó T-Mobile éppen ezért versenytársait megelőzve tavaly májusban elsőként vezette be a HSDPA-t. A szolgáltató 23 városra kiterjedő harmadik generációs hálózata segítségével mobilhálózaton is elérhetővé vált a kompromisszumok nélküli, jelenleg akár 3 Mb/s sebességű szélessávú hozzáférés. A HSDPA-hálózat decemberre már a lakosság 28 százaléka számára elérhető volt, s a megvásárolható notebook+netkártya+szélessávú internet akciós csomagból december végéig a mobilcég közel hatezret értékesített.
„Fordulóponthoz érkeztünk” – hangsúlyozta a 2006-os évet értékelve és az idei terveket összefoglalva Winkler János, a T-Mobile vezetője. „Gondoljunk bele, hogy életünk jelentős részét valamilyen – kisebb vagy nagyobb – képernyő előtt töltjük. Munkánkhoz, a szórakozáshoz, az információk megszerzéséhez és a kapcsolattartáshoz valamilyen kijelzőt vagy képernyőt tartalmazó eszközt, leggyakrabban számítógépet vagy mobiltelefont használunk. Olyan mennyiségű információból választhatunk, amelynek töredékét sem tudjuk feldolgozni, és egyre inkább arra törekszünk, hogy lehetőleg a számunkra érdemlegesek vagy érdekesek jussanak el hozzánk, lehetőség szerint bárhol és bármikor, amikor nekünk szükségünk van rá. A mobiltelefonnak köszönhetően személyessé váló kommunikáció után így a tartalomszolgáltatás, a reklámok és a minket érdeklő információk is személyre szabottak lesznek. A mobilszolgáltatók felelőssége és szerepe óriási. A HSDPA-nak, azaz a gyors mobilinternetnek és az egyre okosabb, a felhasználói elvárásoknak egyre jobban megfelelő eszközöknek köszönhetően minden feltétel adott ahhoz, hogy a T-Mobile »képernyővállalatként« helytől és időtől függetlenül biztosítsa előfizetőinek a személyre szabott információkat és megoldásokat. 2006-ban az első és legfontosabb lépéseket megtettük, idén pedig ezen az úton haladva formáljuk tovább az információs társadalom ma még csak körvonalakban sejthető, sokkal érdekesebb és izgalmasabb új korszakát.”
A T-Mobile verhetetlen?
- Írta: Dajkó Pál
- Forrás: IT.news
- Kapcsolódó cégek:
- T-Mobile Magyarország
Azóta történt
-
Telefonon elérhető újságokat kínál a T-Mobile az ügyfeleinek
A Mobizin nevű új szolgáltatás a sajtótermékek mellett hirdetéseket is tartalmaz.
Távközlés 0
-
Gyorsul a T-Mobile budapesti mobilinternetje
Fokozatosan elérhetővé teszi a szolgáltató a 7,2 Mbps letöltési és 1,45 Mbps feltöltési sebességet.
Távközlés 0
-
Terjeszkedik és akciózik a T-Mobile a szélessávban
Már hetven városban, a lakosság több mint 40 százaléka számára elérhető a T-Mobile szélessávú 3G/HSDPA hálózata.
Távközlés 0
-
A T-Mobile már majd’ száz magyar városban kínál szélessávú internetet
88 városban van már T-Mobile szélessáv, s gyors ütemben nő a mobilinternetre előfizetők száma.
Távközlés 0
Előzmények
-
A T-Mobile „képernyővállalattá” válik?
Az új technológiák Winkler János szerint jelentősen átalakítják majd a vállalat profilját.
Távközlés 1
-
Másfél megabit mobilról – már nyolc városban
Győrben és Szegeden is bevezette a HSDPA-alapú gyors mobilinternetet a T-Mobile.
Távközlés 2
-
Gyorsítja a mobilinternetet a T-Mobile
A szolgáltató HSDPA-hálózatán három éven belül akár 10 megabites letöltés is elérhető lesz.
Távközlés 4
-
Elindult a T-Mobile HSDPA
A fővárosi belső kerületek lefedésével a mobilszolgáltató megkezdte a 3G-t leváltó HSDPA szolgáltatást.
Közösségi média 3
Percről percre
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
gp Látványos akciójáték soulslike-elemekkel, amelynek legközelebbi rokona sok szempontból a Nier Automata. Hát csoda, hogy azonnal belevetettük magunkat?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
- OTP Bank topic
- PlayStation 5
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rainmeter topic
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...